Virksomhedsaftaler

Nedtrykte og anspændte medarbejdere er lig med ineffektive medarbejdere!
Med over 10 års-erfaring med firmamassage i alle slags virksomheder, kender vi til de typiske symptomer på stress og spændinger, men endnu bedre hvordan dette skal behandles og forebygges i fremtiden.

Stress og fysiske spændinger er en del af manges arbejdsforhold, men det er sjældent at disse problemer bliver taget alvorligt, hvilket bl.a. resultere i højere sygefravær, forringet arbejdsmiljø og effektivitet. I og med at stress er blevet en folkesygdom, er det vigtigt at tage symptomerne alvorligt og gøre noget ved dette.

Her er massage muligvis den bedste behandling; den på én gang afhjælpe stress og fysiske spændinger.

At være i fysisk harmoni har ikke kun betydning for vores personlige velvære, men også for vores præstationer og evne til forandring og udvikling, som er en stor del af manges arbejdsplads. Stress er en psykisk belastning, som i dag er blandt de mest udbredte årsager til, ikke alene muskelspændinger, men også andre fysiske symptomer og lidelser – f.eks. hovedpine, søvnløshed, manglende koncentration m.m.
Smerter og spændinger i kroppen kan også bare være fysiske – enten på grund af sportsskader, hårdt fysisk arbejde eller – lige så ofte – på grund af stillesiddende kontorarbejde.

Trivsel betaler sig!
Vores tilbud om firmamassage er ideelt til virksomheder, der ønsker sundhed og trivsel som en del af deres HR-strategi. Virksomheder, der har fokus på medarbejdernes trivsel, oplever:
• en reducering af sygefraværet
• en øget loyalitet fra medarbejderne
• at medarbejderne er glade for deres arbejdsplads
• en øget produktion og større effektivitet
• et positivt arbejdsmiljø

Hvordan foregår virksomhedsmassage?
• Behandlinger i virksomheden:
Behandlingen foregår i virksomheden og tager 30-, 45- eller 60 minutter pr. behandling, alt efter virksomhedens valg. Hver behandling tager udgangspunkt i den enkelte medarbejders situation og specifikke behov.
Behandlingsrummet er placeret et sted i virksomheden for på den måde at spare tiden til transport for den enkelte medarbejder. Vi har hjulpet flere virksomheder med indretningen af et behandlingsrum, som let tages frem og pakkes sammen efter behov. Vi kan også tilbyde at have massagebriks, håndklæder osv. med fra gang til gang.

• Behandlinger på klinikken:
Det er også muligt at lave en firmaaftale, hvor behandlingerne foregår på klinikken med samme økonomiske fordele, som hvis behandlingen havde været på virksomheden. Ved denne løsning fremsendes der klippekort til virksomheden hver måned med de aftale behandlinger.
Alle aftaler skræddersys efter jeres behov og ønsker og gennemføres uden besvær for jeres virksomhed.

OBS.
Massageordningen kan indgå i virksomhedens driftsregnskab med eller uden medarbejderbetaling.
Det er i dag muligt for virksomheder i overensstemmelse med lovgivningen at afholde medarbejdernes udgifter til massage, uden at de bliver beskattet heraf. Læs mere her.

Har jeres virksomhed fundet interesse i at indgå en virksomhedsaftale, møder vi gerne op til et møde, så vi samme kan udarbejde en aftale efter jeres ønsker og behov.
Udfyld blot kontaktformularen, eller kontakt Jannie Amstrup på tlf: 20 40 30 40. Læg venligst en besked, såfremt den er på tlf. svarer.