Til dig som modtager

Har du en følelse af at din krop/psyke forsøger at fortælle dig noget, så er du godt på vej. Du er nemlig begyndt at lytte….

Teknik og udførelse

Der er naturligvis stor forskel på udførelse af massage. Jeg mener at det er vigtigt for effekten, at massøren formår at komme helt ind i de spændte områder, frem for at stryge på overfladen. Det kræver en særlig teknik at kunne gå dybt, mens det samtidig er behageligt og ikke overskrider smerte tærsklen mere end det jeg kalder “behagelig” smerte! Mange oplever både tilfredsstillelse og lindring, ved at behandlingen går helt ind og virker akkurat dér hvor de har brug for det.

Berøring for at opnå sundhed og lykke

Massage er blevet udøvet i årtusinder, og dens virkninger er veldokumenterede, idet det klart kan mærkes, at det er godt for os – regelmæssig behandling betyder, at vi bliver roligere, sundere og lykkeligere.

Når mange kalder massagen for “afhængighedsskabende” eller “stærkt vanedannende”, så er det fordi man ikke har lyst til at undvære den igen, når man først har prøvet noget, der virker.

Så hvordan virker den?

Massage sætter komplekse processer igang under huden: Hormoner og `signalstoffer` overfører beskeder til hjernen og retur, nogle stimulerende på musklerne og andre beroligende.

Berøring er kendt for at forøge mængden af oxytocin, hormonet, som får os til at slappe af, hvilket i vores fortravlet, moderne liv er et nødvendigt middel til at genoprette balancen i vores fysiske og psykiske velbefindende.

Kort sagt kan god og dyb massage:

Optimere ydeevne – både for krop og psyke

Reducere stress

Reducere muskelsmerter

Fremme det sunde humør

Fremme immunforsvarets effekt

Øge blodgennemstrømningen i krop og muskler

Løsne infiltrerede muskler (spændinger)

Give oplevelser af lethed, velvære, fleksibilitet og smertereduktion.

Mange af os glemmer at pleje det, der skal bære os gennem livet !

I disse tider, hvor stress og lænde/nakke smerter er på vej til at blive en folkesygdom, bør vi alle huske at gøre noget for os selv engang imellem. De fleste af os er gode til at gå til frisør, købe nyt tøj m.m, men hvordan har vi det indvendigt og hvad forsøger vores krop at fortælle os. Mange af os glemmer at pleje det, der skal bære os igennem livet.

De fleste af os kan vist godt blive enig om, at vi godt kunne bruge en god massage ind imellem, men ofte bliver det kun ved tanken indtil smerterne kommer. Massage er ikke bare godt, hvis du har ømme muskler. Faktisk har det også rigtig mange sundhedsmæssige fordele, men det kræver at du bestille en tid hos en professionel, hvis du vil have det fulde udbytte.

Gør dig selv den tjeneste og se hvad jeg kan tilbyde dig.

Håber du nu føler dig så tryg, så du har lyst til at gå videre.

Se hvilke behandling og varighed der passer dig bedst.

Så nemt er det!

Kontakt os over telefonen eller book din tid online på vores hjemmeside.

Book en tid

Vi finder en tid som passer til dig og den behandling du skal modtage.

Nyd din massage

Mød op til den aftalte tid og nyd din behandling i trykke rammer.